2 Oktober 2020

,

Neelofa lancar butik konsep pertama di One Utama

butik neelofa kuala lumpur

 

Usahawan terkemuka tanah air, Neelofa mengorak langkah lebih jauh dengan membuka sebuah lagi butik Naelofar di pusat beli belah, One Utama

Neelofa, 31, berkata, ini merupakan butik konsep pertama yang dilancarkan selepas pembukaan butik sebelum ini di Pusat Konvensyen Kuala Lumpur (KLCC), Publika dan Taman Tun Dr Ismail.

“Pembukaan ini juga selaras dengan hajat kami untuk meraikan ulang tahun ke enam Naelofar sejak ditubuhkan pada tahun 2014.

“Sempena itu juga, kami turut melancarkan koleksi hijab terbaru Lalia yang ditampilkan dalam empat pilihan warna menarik buat peminat jenama ini,” katanya.

Dalam pada itu, mengambil kira suasana pandemik Covid-19 yang sedang melanda dunia pada waktu ini, Neelofa berpendapat keputusannya untuk membuka butik dan melancarkan koleksi baharu, Lalia adalah satu tindakan yang wajar.

“Mungkin bagi usahawan lain sekarang bukan waktu terbaik untuk tampil dengan idea seperti ini namun tidak bagi kami.

“Peluang ini kami ambil dengan sebaiknya untuk menggerakkan pelan ini bersama-sama pasukan baru yang lebih dinamik,” katanya.

Sumber : Utusan

0 Comments:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.

Top Ad 728x90